Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.05.2018 23:35 - НОВОТО НАЧАЛО - Бъди Истински!
Автор: urpa4a Категория: Поезия   
Прочетен: 2331 Коментари: 2 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Светлина в живота изгря.
След тунела, показа се тя.
След края му се разбра.
Всичко назад в мрака умря.
Сега се ражда нова душа.
Картата сама се начерта.
По пътя напред, пое тя сама.
Нямаше сила на тази земя.
Нямаше враг, да сломи й духа.
Всичко бе преживяла тя.
Ще изкатери тя върха.
Това не са само слова!

Скрил се бе живецът й до сега, защото нямаше стимул, да се разгърне тя.
Дърпаха я те надолу, подиграваха се с нея много, но това не я съркуши.
Напротив даде й сили сега, да се разгърне повече от всякога.

Принципи, чувства, не посмя да предаде тя, винаги пазеше си честта, дори да затъваше в плаващите пясъци, на злочестивите на деня, тя пак намери сили и полетя.
Пазеше се да е душа, а не мъртва енергия в тяло на простодушна и лицемерна аура.

Въпреки всичко, въпреки всеки, трябва да заслужим, да се наречем личности, да успеем да изразим себе си, дори да не ни разбират, ние трябва да имаме.... ПРИНЦИПИ!

ЗА ВСИЧКИ, КОИТО ЖИВЕЯТ ДОСТОЙНО И СА ИСТИНСКИ!!!

ПОДПИС: 11 ИСТИНСКИ!











Гласувай:
5



1. vesever - Точно така мисля и аз, човек трябва ...
23.05.2018 09:42
Точно така мисля и аз, човек трябва да е наясно със себе си и ценностите си и да ги следва...а кой как отвън ни приема...си е негова работа...
Поздрави дъждовни!
цитирай
2. urpa4a - Това ни помага...
23.05.2018 16:04
vesever написа:
Точно така мисля и аз, човек трябва да е наясно със себе си и ценностите си и да ги следва...а кой как отвън ни приема...си е негова работа...
Поздрави дъждовни!


Именно, когато посрещнеш някоя трудност, само това, че си запазил честта и достойнството си, може да те изкара над всички и всеки, който иска да те сломи и това да ти даде шанс за нов по-добър живот ;)
Колкото и интерсчии да имах покрай мен, аз не позволих, да не си спазвам на думите, на уговорките и да запазя това, което съм без да се променям, а с времето много от тези, които се кълняха в себе си, сами се изоставиха от честта си и не издържаха на изпитанията на съдбата.
Но пък с това разбрах, кои хора са истински и кои фалшиви ;)
И съм сигурен, че ще постигна нещо стойностно, защото ми махнаха капака, който натискаха отгоре ми, сякаш им бях длъжен да седя в сянката им...
Слънчеви поздрави пък от мен ;)

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: urpa4a
Категория: Поезия
Прочетен: 361006
Постинги: 382
Коментари: 261
Гласове: 759
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031