Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.03.2012 09:23 - реклами
Автор: 313c7r1cn0153 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6562 Коментари: 0 Гласове:
0



 - имаме проблем, знаеш го - аз ли имам проблем или ти - недей да ме кориш за собстжените си грешки - мойте грешки, ами твойте - има ли знаечение кой е сгрешил - има да - виж се само, погледни се - какжо ми е - обвиняваш останалите за собствената си глупост - така е по-лесно - а какво стой отзад, какво ти е - знаеш какво ми е, знаеш какжо ме кара да не мога да заспя вечер - и какво, да седнем да ревем - знаеш как съм, когато не мога да се справя с нещо или да намеря рационално решение - е майната му, и сутринта ли ти е мътна братче - малко ми е мътна, да - знаеш добре, че обичаш да си създаваш грижи, за да има нещо да те движи - караш ме да се смея, хубаво - ми да е човек, замисли се, ти сам си казваш, сега тук така, после така, да има нещо - прав си - тогава къде е проблема - хубаво, в мен - еми спри тогава с гкупостите, продължи да се усмихваш и майната му - тогава тая сутрин какво правим - как, какво правим, това което винаги правим,,, дебнем седим и чакаме да видим обстоятелствата. като за начало добре знаеш щом е толкова часа какво се случва  - не искам много да го приема това - приеми го, огледай се и приеми, че това е положението - и тогава, какво да правя - като се има предвид опита ти в подобни положения какво е най-добре да направиш - ... - ето отново сам се опитваш да си създадеш проблеми - ... - сам се надяваш на някакви самонавити глупости, за да има нещо да те дразни, леко си тъп - ... - стига мълча - какво да ти кажа, че съм тъп, че греша - признай си го, и да си ходим - добре, тъп съм, оставям ситуацията да се реши според обстоятелствата - а това чакам да кажеш, стига се самонавива на глупости - знаеш колко не обичам да чакам - хубаво, имаш и алтернатива да ползваш - нещо не ми се избира тая алтернатива - че ти кога си имал алтернатива - пак ме разсмиваш, за втори път днес, добре прав си, оставям обстоятелствата да покажат коя посока да избера            


Тагове:   ads,   something,   crazy speech,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: 313c7r1cn0153
Категория: Лични дневници
Прочетен: 466811
Постинги: 203
Коментари: 281
Гласове: 429
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930