Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.07.2011 22:50 - въпрос
Автор: 313c7r1cn0153 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4194 Коментари: 0 Гласове:
1



- какво правиш - какво рисуваш, не си излизал от тук със седмици - опитвам да разбера - не ми говори с увъртания, какво се случва, притесняваме се за теб - няма нужда, добре съм както виждаш трудя се, няма какво да ви безпокой цялата стая седеше обрисувана в странни картини, зачеркнати и поляти с боя - момче ти не си добре, виж се какво правиш - творя какво да правя, в такъв етап съм - ти не твориш, ти рушиш - че не се ли създава така, истината, създаваш и мажеш - ти си се побъркал, погледни на какво е заприличало всичко парчета стъкло, дърво, пласмаса, алуминии, плат се стеляха по пода, не беше останало, нищо непокътнато - разчистих малко - грижа ни е за теб и това което се случва - не можете да помогнете, нямате си и представа, заради това сам се опитвам да си помогна - как, като рушиш всичко около себе си - аз съм го създал, аз мога и да го разруша - и това ли ти е утеха - търся - какво търсиш, ти не си с всичкия си вече - може би ще го намеря, някъде - говориш несвързано, неразбираемо, нека да излезем и да хапнем нещо - града вече не ме иска и не мога да разбера - какво не можеш да разбереш, кажи ми нещо повече за да те разбера, все ще намерим начин да те измъкнем от това състояние - няма какво да ме измъкне от това състояние, заради това руша и чакам да ми просветне - какво да ти просветне, плашиш ме - не знаеш колко много мога да те изплаша, не знаеш какво ми се върти в главата - пари ли са, жена ли е, какво се случва - аз се случвам - какво ти се случва, какъв е този странен шум от колоните - ударих ги и вече издават само шум, но ми харесва - защо бе, какво не направихме за теб, за да те изкараме от това, за да те накараме да разбереш - за което ви благодаря, и все пак има неща, които все още не мога да разбера, създавам и пресъздавам, докато не го открия - какво да откриеш - отговора - отговора за какво - ако знаех въпроса бих ти отговорил - напълно ме обърка - всички се опитват да намерят отговор на нещо, но забравят дали въобще са си задали правилно въпроса, та и аз така, търся въпроса - търсиш въпроса - инжинерство на обратно, отговора го имаш, но къде е въпроса - ти напълно си изпаткал, оставям те - остави ме тук за да си задам правилния въпрос и да намеря правилния отговор


Тагове:   shot,   single,   question,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: 313c7r1cn0153
Категория: Лични дневници
Прочетен: 464084
Постинги: 203
Коментари: 281
Гласове: 429
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031