Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.01.2011 12:45 - обяснява
Автор: 313c7r1cn0153 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 681 Коментари: 0 Гласове:
0



я подай малко от батерията в ляво, и потръгни по чакълещия път в ляво, дай ми малко време, дай да свикна, дай да взема да наедрея или пък да се съсухря, заеби ги тия схеми и сенарии,,, погледни през прозореца и не ми давая да си почивам толкова много, че започва да става вредно като се наспиваш,,, градинарско някакво стоящ под сенника и дремещ на люлката, мексиканеца ми подава цигара и пита за огън, плочи и палачинки правят колабо за една бърза закуска, а ти се катериш по стълбите и се питаш и сега на къде,,, абе я си сядай на гъза и дръпни малко от оная бутилка във фризера и не ми мисли за лед или за някакви стружки, да не говорим  за поточна линия,,, поеми си дълбоко въздух и пусни водата в тоалетната, колкото и да не ти се иска смърди и е по-добре да излезеш да дръпнеш малко свеж въздух,,, та акъла може и да се появи от някъде да ти просвири ушите и да те накара най накрая да оцелееш,,, джунгличка или пък бетонни плоскости,,, кой ти ги мисли тия работи,,, не опитвай с два по-малко, не опитвай с два повече, и по-добре тръгни по някакво, нанадолнище за стигнеш до пък някакво нанагорнище,,, списъците никакви ги няма, шосетата и тях ги няма, автомивките студуват по цял ден, абе махленска работа или по скоро заспала работа, поеми по черния път,,, сръбни една глътка от чашата и не ми се обяснявай,,, движение има, пък като се появи и се сгърчваш от ужаст и побягваш, къде си ми си се разтърчал по това време, седи си на гъза и бачкай по каквото намериш, пък утрото може и да те зарадва, стига само да успееш да се дигнеш рано сутрин а не на обяд,,, стига се обяснява      



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: 313c7r1cn0153
Категория: Лични дневници
Прочетен: 466489
Постинги: 203
Коментари: 281
Гласове: 429
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930