Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.08.2010 17:12 - бързо оборотно
Автор: 313c7r1cn0153 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 678 Коментари: 0 Гласове:
0



и се чу пускането на тоалетната и зазвуча шума на двигателя и ми каза своята асоциация бързи обороти и ненормалник... засмян останах да гледам града... докозване,,, стоп и време на заем,,, подбих надбих, и преварих,,, предизвиквах нещо си,,, в себе си,,, може би грешка,,, може би насилствена грешка, колкото да има нещо да ти каже, че си жив... и защо не... дай нататък, погледни през прозореца,,, погледни усмивките и дай нататък,,, а от ми казват и така... толкова ли много трябва да заприличва на лудница,,, и той не бил единствения с малко поискривини представи... а дъжда навън валеше,,, валеше,,, капките по прозореца и шума на водата ми даваха нещо,,, не можех да откъсна поглед от така да го наречем нищото... състояние на разума... състояние на олекотеност... състояние на някакъв си ми мир,,, защо пък не... може би по-добре напред,,, може би бъркам нотката, може би смятам, че нещо се омаза, може би нещо друго тръгна наобратно... може би усмивките ми казваха,,, говореха и ми даваха, нито една от тях не бих зарязал там насред дъжда и терасата... пообърни малко,,, направи малко, не се насилвай,,, зорлен хубост не става бре... но пък защо да не се облегнеш назад,,, защо да не,,, когато трябва, когато мига остава всичко за теб,,, не нареждай, не се вайкай,,, не предозирай, само дай малко шум на двигател,,, без следване на норми,,, без следване на примери,,, без следване на желания, без,,, уравновесена работа му викали, хубава работа,,, абе направо огън работа... хайде да не,,, хайде да не ти казвам нещо кой знае какво,,, замълчи, поспи и остани,,, съвсем искрено и любезно ти казвам, остани



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: 313c7r1cn0153
Категория: Лични дневници
Прочетен: 467163
Постинги: 203
Коментари: 281
Гласове: 429
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930