Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.05.2010 02:10 - вини
Автор: 313c7r1cn0153 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 609 Коментари: 0 Гласове:
0



вини, който ти е под път, повдигни пропадналия в нощта и избягайте заедно до манджата късно вечер,,, субектите се приближават и в задънен стон ударната група те завлича отново на разходка,,, какво не спря,,, какво не продължи,,, заради няква мацка ша ми се цупиш,,, абе ей,,, недей си разбива главата само заради секунда миг,,, та нали така го търсиш,,, какви ми ти летни мечти и виртуални личности,,, ебал съм ви и драмите,,, остава само ритъма в главата,,, малко безалкохолно и цигарата до бар касата,,, не ти трябва ли малко тъмно и не толкова качествено скрито послание в бутилка, страх в бутилка,,, искаш да го прегодиш, не можеш,,, ехоу... къде се заблея, слагай тия очила и ела насам, усмивка в миг,,, ритм басов се прокрадва по цялото ти тяло, заето, да не,,, какво си избираш,,, ти и аз,,, къде бе клише от песни и забулени филми, погледни в страни,,, прокрадни една малка чаша в нощта,,, нещо май праха те отнесе,,, мне,,, предпочитам да остана по-добре настрани,,, шума е малко по наситен в центъра,,, знаеш че си искара хубаво,,, беше там минералната вода и някакво безалкохолно,,, странни разговори, странни хора в нощта,,, и по-добре можеше ли,,, може би,,, целия свят потъна в ръката ти,,, краката се движеха от само себе си,,, после идват металните глави и понасят на още малко забързано златно покривало,,, котенца,,, нощти и среднощни коктейли,,, погледни ме бе,,, къде си тръгнала да спориш с някак замъглена болна влага,,, не разбра... че за какво ти е... тръгни в ляво,,, и недей да чакаш, да ти кажа отново нещо си,,, трябвам ли ти или още не можеш да разбереш за какво става дума,,, ти знаеш, че аз знам, че всички знаят и всичко продължава да се върти заедно със среднощните коктейли,,, хвърляш,,, какво хвърляш, за какво хвърляш, вземи се в ръзе бре,,, ти и аз микс, не ми се усмихвай дори и за миг,,, колкото и да е слънчево,,, може малко от малко да хвърляш поглед към островчето, дъжда и... къде бре,,, как въобще можа,,, та то е толкова,,, опа тъмно,,, имаш някакво малко право и все пак дай насам,,, нали се разбрахме, без повече драми, че щи спра тока, какво само аз мога,,, или пък май на мен може да ми тряснат една по така непозната улица и да прекрача, там където е трябвало да съм преди много време,,, и най-накрая нерационалното да влезе заедно с теб в ритъм,,, нерационално нерационално какво да те правя,,, за какво пък, я по-добре не обръщай нищо, облегни се и гледай да не паднеш,,, я хвърли малко фас по кофата,,, тръгни спри, и повтори,,, не зацикляй и за миг да те,,, ти си знаеш,,, или пък не,,, за къде бягаш,,, не можа ли да изкопаш едно по-добро фасче от кутията с угарки,,, абе я не ме занимавай с глупости...



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: 313c7r1cn0153
Категория: Лични дневници
Прочетен: 466384
Постинги: 203
Коментари: 281
Гласове: 429
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930