Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.09.2009 19:40 - удари една
Автор: 313c7r1cn0153 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 580 Коментари: 0 Гласове:
0



чеки да затворя прозореца, стой, стой,,, оп, вече си в позиция... а ко речи... истината за живота си търсил, я направи скок встрани, сега се понаведи малко, ай ся се обърни наляво, ай надясно,,, май нещо се е пообърка, май доста се пообърка... така, така, сек, още съвсем мъничко, чакай че пържа филиики,,, та да, аз съм оракула, тука съм да ти кажа две три приказки, които ще ти помогнат в търсенето, истина едно, не пипай филииките, че са за децата... утре ще дойдеш рано сутрин и ша ти направя специална закуска за шампиони,,, та до къде бях стигнала, а да, мъдросттите, мъдрост първа,,, мани го тоя соул рнб или там както му викаш,,, и си пусни слот да речем... истина номер две,,, недей ми се прави на луд ами я марш до магазина за твърдо гориво, защото предусещам, че тия бири нещо са ти повредили двигатела,,, абе аз не ти ли казах да го махаш тоя соул... ей дейба мама му дейба,,, добре де как да е, истина три, стига си атеншънхорствал да не те превърна на курва и да те пратя в бърдака,,, айде сега марш навън и започвай лечение... и последно,,, лечението ще бъде толкова по бързо колкото, бутилката свърши... няма амъ,,,
ти още ли си тук, къш, къш... а и вярно душа, пет лева за съветите, нищо не е безплатно днес, нали знаеш...

почесах се и си излязох, оракул все пак... до магазина няма как да отида, соула няма да го гася,,, твърдогалва работа... кво искаш, те му говорят, той си знае свойто,,, ай поне да заподскача малко от малко и да вземе да поразчупи белите бутушки, че то работата отече, мали, мали... какво пък, дай едно наляво, малко надястно, дръпни спирачката, дръпни щорите, пусни си отново любимото парче, забрави за цялата хава за истина за живота и дай на късо, цигарите свършват, търпението свършва, какво да се прави,,, то всичко има край, дето имало една приказка,,, айде мед заспа положението, дори тъмнината толкова много не пречи, какво да се прави, какво да се каже, какво да се пусне, какво да ти направя за закуска, искам да ми обещаеш палачинки, при първа възможност палачинки, не ме интересува дали ще ги правиш с швепс, фанта, бира, кола или газирана вода, палачинки,,, само да забравиш, убих та... хуу хуу... пфу зема да изкочка да пообиколя малко и да се види какво се случва наоколо, дейба като в пъшкул се чувствам, пъшкул изтъкан от собствена ми глупост и невнимание... бая голям тъпак си, както се казва... както се казва или както не се казва, какво то това, забрави какво ти се иска, я се поогледай и виж какво може да направиш,,, май остава само да запалиш една цигара и да дръпнеш каквото има на масата... и хладилника и той празен,,, голям съм простак ей... чакай чакай,,, още две три, четири, май забрави пет, и продължаваме с чаша, брашно, яйца... как го беше казала... прекалено много препратки и прекалено малко музика, бе не искам да говоря и ти няма да ми говориш така, смях и прегръдки, забравение хора, обратни завой и заплахи, къде без тях... май май паранойката се обажда... а дано не навъри голяма сметка



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: 313c7r1cn0153
Категория: Лични дневници
Прочетен: 466494
Постинги: 203
Коментари: 281
Гласове: 429
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930