Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.04.2009 17:41 - снимка
Автор: 313c7r1cn0153 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1108 Коментари: 2 Гласове:
0



някога, някъде... липсваше всичко... една картина, едно желание, едно чисто усещане... капка вода ш снега и разлистени дървета навсякъде, едно прикрито възклицание, един приктрит вопъл, една прикрита тишина... едно друго място на едно друга картина... на една снимка портрет, до ръба на железницата, до ръба на малкото виенско колело, до малкия знак на липсата... до онова така непознато усещане, усещане за пълно оттгегляне от реалността, усещане за онова което в главата придобива образа на нещо мого по реално от всичко онова което се изпречва пред очите ти, не ми пречи, не ми говори, не ме докосвай,,, махни се на момента,,, пречиш ми, пречиш ми да чуя тишината, пречиш ми да видя чудото на нереалното,,, измислен свят ли, не, бих казал че е дори по истински от всичко това, което можеш да докоснеш, което можеш да помиришеш, което усещаш... притваряш очи и се оставяш на тишината да те отведе,,, дори няма значение значение, какво си мисли човека от среща, докато данданията и глъчката около теб бучи,,, няма значение, няма смисъл,,, притвори очи и забрави,,, притвори очи и ела с мен,,, не си мисли какво може да си помисли минуваша, не си мисли какво може да си помисли другия, не си мисли какво въобще може да се случи, огледай се,,, около теб цари хаос, един добре подреден хаос, по добре подреден дори и най добре създадения ред,,, хаоса винаги е бил по подреден от всичко останало, има строга повтаряемост и възможност за предвиждане... въпроса е да протегнеш ръка в точния момент и да зграбчиш минаващата хала,,, и тогава, тогава отваряш ръце и го пускаш наново,,, само и само за да покажеш, че знаеш за какво иде реч, само да докажеш на себе си, че можеш... а после ранно сутрешно закусване, чаша сок, една цигара и тежка глава събуждаща се за поредния цикъл... някак нещо ми убягна... прекалих със снимките, прекалих с разходката, прекалих с трошенето,,, време ли ти е да спреш или тепърва започваш, кое от двете е



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. viki11 - че хората си създават хаос, да, о...
05.04.2009 22:14
че хората си създават хаос, да, огреждам се, така е
че сами го измислят, да, така е
и как иначе, щом "дори няма значение какво си мисли човека ... отсреща"
какво повече да създаде безразличието към хората, освен хаос

но бих казала, че това, което ти определяш като хаос си е същинската хармония на природата, на вселената
никакъв хаос не е, поне за мен, има си строг ред, който се спазва, и всяка частица зависи от другите частици
няма "какво значение има какво си мисли другият"

Ако ще се извисядаш, гледай да смениш посоката. Така смятам аз.
цитирай
2. 313c7r1cn0153 - redakt
06.04.2009 01:15
"sa6tata onaq priroda na vselenata", haide be, po trudniq ili po lesniq na4in... vsqka ve4er se vra6ta6 po sa6tiq poznat pat, i tazi ve4er li iska6 da se varne6 po sa6tiq pat
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: 313c7r1cn0153
Категория: Лични дневници
Прочетен: 464068
Постинги: 203
Коментари: 281
Гласове: 429
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031