Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.12.2008 18:33 - кучка
Автор: 313c7r1cn0153 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4484 Коментари: 10 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

завъртян сън, една вечер, едно желание, един принцип, една сцена... върти ми се от главата от както се прибрах,,, оставям малко гювеч за зяпача и продължавам напред,,, как се случи всичко,,, беше непринудено красиво и пияно най-вече, но беше хубаво, събрахме погледите минахме по фоайето и продължихме напред към музиката, пепелника и цигарите,,, днес се смеем и забавляваме с случката, но съвсем не беше толкова толкова забавно, имаше от всичко по-малко, имаше тъпо желание, имаше всички нужни обстоятелства за да бъде забавно и да има смях, но усещането от тази вечер ми е оставило горчилка на дъното на чашата кафе,,, сега като се замислям, може би направих най-точното нещо, може би пък не, може би много зависи от гледната точка, но това че още ми се върти в главата цялата работа и ми е нужно да я излея някъде, значи, че нищо не е било чак толкова елементарно, колкото когато го разказваш, нека да ти разкажа ситуацията от моя гледна точка страннико, музика, атмосфера, малко шеикър, пепелник, цигарен дим, продължителен разговор с намеци и блясък в очите, и все пак хубаво че беше ментовото наргиле да ме отрезви малко и да ми помогне да мисля трезво, колкото и чаяи да бях обърнал... беше странно,,, беше... не знам как точно да ти го опиша... беше като сцена от комедия, беше някак красиво смешно и забавно и заради мое би така ми се е забило в съзнанието и не може да излезе от там, продължителен поглед вперен и говорещ много повече от всичките изказани думи,,, беше мирно... спокойствието, което може да ти даде само един близък човек, отпускането да бъдеш това, което наистина си, може би това е магията на взаимотношенията, свободата в диалога и начина на държане, никакви маски, никакви скрити помисли, всичко се изказва, на всичко се отговаря и не остава нито една недоизказана дума, разбиране, желание, бързи мисли, никаква стратегия а само една стая с малко цигарен дим и италиански фон,,, отворени завеси, парти до вратата, погледи на хората сливащи се с нощната картина, караница от най непринудената, дори тая караница толкова много ми се губи,,, директна оферта, оферта моферта, кафенце и малко препечени филиики рано сутрин, и късно съобщение, час прекаран в забрава, час прекаран на друго място, един час, който не може да ти излезе от главата, елементарна емоция, елементарно желание и накрая напълно противоположното действие, ама то и заради това ми се върти цялата случка толкова време в главата,,, въпреки че ми е повече от ясно, че реагирах по възможно най правилния начин, без да създавам излишна драма и да пускам уот гоус раунд камс раунд, пусни си рефюджи и зацикли малко преди работа... ето казах си каквото ми беше за казване на може би не толкова правилно място, но все пак трябваше да се изходя някъде, а ти как я караш тия дни, поздрав за теб с ред хот и да знаеш,,, че момента остава там някъде, за някой е правилен, за друг не... а ти продължаваш напред, спираш се пред кучката, усмихвате се един на друг и продължавате така както виснаги е било, така както е най-добре




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. viki11 - МОже ли да ми преведеш "куч...
11.12.2008 18:40
МОже ли да ми преведеш "кучката"? Това май е най-съдържателната дума в произведението. Очаквам с пълнонетърпение.
цитирай
2. анонимен - electric
11.12.2008 18:46
kakvoto se slu4va na 8-mi, si ostava na 8-mi
цитирай
3. viki11 - Ако сме дошли да обсъждаме осми, и то ...
11.12.2008 18:53
Ако сме дошли да обсъждаме осми, и то в Избрани, явно не е за цел да остане на осми, а да стане достояние на другите. КОй знае, може пък да промени света.
цитирай
4. анонимен - и какво прави едно такова объркано, ...
11.12.2008 18:53
и какво прави едно такова объркано, неподредено и нечетивно текстче на първа страница?!?!?!?
щото аз не мога да го изтрая и до третия ред, нели до края....
цитирай
5. viki11 - Създава разнообразие.
11.12.2008 19:56
Създава разнообразие.
цитирай
6. estrella - В този
11.12.2008 20:29
текст има много повече смисъл, емоция и тема за размисъл,отколкото в огромна част от иначе избраните. Хареса ми.
цитирай
7. анонимен - Предполагам че в този момент мъжът ...
11.12.2008 21:37
Предполагам че в този момент мъжът ми е при кучката. Българската простотия продължава.Но ще спре.
цитирай
8. 313c7r1cn0153 - aman ot fr***dni anonimni
12.12.2008 00:30
ku4kata, ku4kata... tq e tam za da se vazpolzva6 ot neq,,, trik-a e kogato napravi6 to4no obratnoto... moje bi tova moje da promeni sveta :D :D :D
цитирай
9. viki11 - Eстрелла точно няма думата по този ...
07.01.2009 01:52
Eстрелла точно няма думата по този въпрос.
Явно е защо.

И защо трябва да си изходиш ебането по случай студентския празник, че не ми е ясно?
И моля за отговор.
Като потърпевш, запознат с усещанията ти, смятам да получа и отговор.
Кво ме засяга твоето ебане. И че най-сетни не ти пука. Чукането си е чукане , пука или не пука. ЛЕтоска пука, зимъска не пука. Все там влиза.
А нас кво ни интересуват сексуалните подвизи? Тя не е кучка. Поне прави каквото иска. А някои се насилват да стават герои. Да правят, каквото не искат, но са решили.

Браво, ти си героя на ебалния бал!
Искаш ли медал? Моите лични поздравления за геройството? Поклон?

Или думите са за задушевните разговори и сливането на душите?
цитирай
10. 313c7r1cn0153 - taka taka...
07.01.2009 12:51
ako znae6 ot kolko vreme ne sam vodil forum-ni voini ama aide za sporta...
kato gledam 2/3 ot text-a mranka6 za bezrabozbornoto praskane, ako ne6to se pritesnqva6 4e si ku4ka, sorry macka ama az ne sam toq deto 6a te izlekuva... ob6to vzeto gre6no si si prevela ebalniq bal... i ne se pritesnqvai, ne si ku4ka...
kolkoto kakvo se e slu4ilo... dali ili ... vsi4ko e v text-a napani si moza4nite kletki
p.s. aaa koi me ostavi da po4ivam ba6 na ivanov den
p.p.s. edin poklon nqma da otkaja
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: 313c7r1cn0153
Категория: Лични дневници
Прочетен: 467002
Постинги: 203
Коментари: 281
Гласове: 429
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930