Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.09.2008 22:05 - малко скръц или по скоро спри
Автор: 313c7r1cn0153 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2107 Коментари: 1 Гласове:
0



таб,,, таб натисна таб-а брат... урааа,,, имаме успех, какви ги бръщолевя, чеки да обърна монитора, музичка не ми трябва бучи от някъде другаде, отминали дни, какви отминали дни всичко е тук и сега поръсено с малко телефонен звън малко кит кат и малко недоразбиране отново, не не се смея, дори вече не знам какво правя, ежедневието отново ме трясна с парния чук по главата, а пък до преди няколко дни пиех текила и водка с малко енергиина напитка там някъде в нощта, беше хубаво дори не ми се тръгваше,,, малко от малко поразчупих ежедневието и потроших пари, които няма кога друг път да се потрошат а утре ме чака разкарване разходки, малко спане и малко хартии, ох брат ела насам и да отидем в там в тъмната уличка където да намерим бягство,,, сънувам бягството, сънувам докато ходя насам натам, сънувам при всеки удобен момент, когато не трябва да мисля за нещо друго, чит чат поръсен с малко тракане, такива работи, малко поодъхване и малко ненасилване, какво нещо не ти харесва ли, еми тогава си пусни едно филмче и се обади на тоя и на оня за да забравиш, а стъклото на колата ме привиква, смее ми се и ми казва ела със мен, идвам кадето и да кажеш, изчакай само секунда да се появи лъскавината и скочи на седалката, която ще те отведе някъде другаде, никакви такива, може би греша, но пък то това е дето ме радва единствено в последно време, мжое би някой ден слънцето ще изгрее и там някъде ще се появи това, което чакаш от толкова време, отдолу ще те чака тя, в цялата си лускавина, а пък до теб ще е пепелника с горящата цигара, която те вади от тромавия цикъл, стига цилки я помисли, я се спри,,, искаш това, еми тогава грабни един натурален сок, вземи малко продукти забъркай едни палачинки, може и да се обадиш на тоя и на оня и да си направиш вечерята със солени палачинки която толкова много искаш,,, желания, желания и пожелания, обстоятелсва забъркани с малко доза недоволство и завист, а пък там до театъра или каквото всичко беше толкова нереално сега като се замисля, спомням си отново за миналите дни и за това което ми се е отдало да направяи да бъда,,, хммм момче вземи се в ръце и изчакай подходящия момент когато всичко ще е един скок напред, една крачка в страни и която ще те доведе до делириума, стига толкоз комерс, цензурата бди над мен и нещо друго чака притаене в сянката на слънчевия ден, помисли малко и се зайграй с ехото или поне с това което е останало от него, не бъди толкова арогантен, не бъди това което винаги си бил, чуй звуковата вълна, или по скоро синхрона във въздуха, преброй до три и спри, хайде хайде спри се наистина грабни сянката и вземи подбери най доброто и в този момент, този момент всичко ще се появи някъде там без дори да го разбираш


Тагове:   малко,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. 313c7r1cn0153 - stalker on the lookout
05.09.2008 14:20
4udno mi e kak tolkoz barzo nalazva6 post-ovete 4e i pi6e6... da ne si nqkakav izkustven intelekt
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: 313c7r1cn0153
Категория: Лични дневници
Прочетен: 466392
Постинги: 203
Коментари: 281
Гласове: 429
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930