Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.04.2008 13:48 - тегаво такова
Автор: 313c7r1cn0153 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2224 Коментари: 3 Гласове:
0



цигарения ритъм бие в главата... не бе няма как да ти го пресъздам това усещане... усещане за унищожение, мисъл за разръха, желание да фраснеш нещо... еми да тегаво такова е... може би е заради бъдещите събития, може би е заради червената лампичка, най вероятно е заради червената лампичка, няма какво да се оплаквам, ако успея ще се закрепа, ще устискам както само аз си знам, ако не стане, еми тогава,,, тогава вече ша настане наистина разруха и някакво такова приятно унищожение... е добре де, няма да е баш така, пък така или иначе не искам да предсказвам какво и къде ще се случи... абе я по-добре да ти разкажа за няколкото отминали дни... няколкото отминали дни бяха... какви бяха... не мога да ти кажа, с нищо запомнящи се да ти говори нещо... еми ей това ги описва... малко съм изнервен, то и заради това съм подпалил тия кутии една през друга, ама няма толкова голямо значение... хммм, обхванат съм от параноя и страх, параноя и страх в очите ми се приплитат... абе майната му на вятъра, на дъжда и на лудата буря, която докарва черното небе... някак на пук ша се изнижа на онова място, където вълните се удрят на брега и изгрява слънце, една добре оформена фикция в образа на спасителен пояс... хммм... нищо не ме тресе, нищо не ме касае, абе нище не ме интересува... костюмарки, мостюмарки... текила в чаша, и маса, една голяма маса... за нищо не ставам днес... може би беше по-добре да не го почвам тоя пост... ама как да е... капка думи в дъно... ох заеби... няма да я бъде, ама поне да драсна изпрати, прати... отивам в почивка



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Хм, и на мен ми е тъпо, че чак блатисто
16.04.2008 14:16
и викам, я, ти ще си пуснал нещо по от твоето,
да ме размисли в широта...и пак ми помогна,мерси ти,
щот той кръговрата си го има...ако днес сме обратното на луната, то след миг може и да летим по водата, или пък да пием роса от тревата...
бе ще излезнем, ама помогни с две мили мисли де :)))q ще сменя и джаза, че ме втриса в момента от него...
цитирай
2. 313c7r1cn0153 - брат, ти си знаеш всичко е в момента
16.04.2008 14:27
ей го на грабваш го израдва и за няма и секунда, целия си се стоплил от хубавото чувство, след което идва вълната и отново те потапя под помията... ама здраве да е... ако сега луната свети, да се надяваме че след 12 часа ще изгрее слънцето... наистина ми се иска да кажа нещо, ама няма... няма нищо в кафеварката
цитирай
3. viki11 - е,
16.04.2008 15:26
приятна почивка! И.....не съм ти крала формата, съубръзих се!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: 313c7r1cn0153
Категория: Лични дневници
Прочетен: 466970
Постинги: 203
Коментари: 281
Гласове: 429
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930