Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.04.2008 12:05 - детето е мъртво, да живее възрастният
Автор: 313c7r1cn0153 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3737 Коментари: 13 Гласове:
0



и така в един проливен пролетен ден, детето умря. беше засипано с толкова много реалност, че забрави за мечтите се, забрави за желанието да стане космонавт, забрави за утопията в която живееше всяка вечер, когато заспи, забрави за всичко онова, което стопляше цялото му същество... и тогава се роди възрастният... да живее възрастният... естествен подбор може би е това, а може би е нещо по-различно... но във всички случай не е по-хубаво... царуването на възрастният няма нищо общо с това на детето, царуването на възрастният е всичко остнало, но не и истинско, царуването на възрастният е една голяма застояла манджа, също както времето се отразява вчерашната готварска нощ, така се отразява и на теб... малко по малко започваш да хващаш мухъл, да смърдиш и вече да не си онова свежо малко създание, което пърха наляво, надясно, все едно няма никакви граници... и свежестта бива изместена от миризмата на застояло, енергичността бива заместена от умората, мечтите биват пратени в забвение някъде на дълбоко... около възрастният е изпълнено с хора, с глъч, със смях в нощта... но някак той си остава лице в тълпата... поредният... абсолютно нямащ право на избор, абсолютно смазан от това, което се случва с него и около него... и колкото и да се опитва да намери един по-различен начин, един нов начин си остава поредното лице в тълпата... тълпата, от която няма измъкване, тълпата която те прави част от масата, тълпата която задушава мечтите ти


Тагове:   мъртво,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. krotalka - Напълно погрешен извод! И възра...
09.04.2008 12:52
Напълно погрешен извод! И възрасните мечтаят! Тълпата поглъща само този, който е готов да и го позволи!
цитирай
2. 313c7r1cn0153 - таквизи романтични ...
09.04.2008 14:14
приказки някъде другаде ... шма извиняваш

edit: haide haide malko vtoro 4etene ... za kakvo me4taqt vazrastnite ?
цитирай
3. viki11 - аз, безинтересната,
09.04.2008 18:47
Аз съм за златната среда, все пак. Няма нужда да застояваш, търси по-добро съотношение. Не, че да обиждаш не е по-лесно.
Има и деца, които са застояли, и възрастни, които са различни. Все пак не е зле да порасне човек, макар че е мъчно за безгрижието!
Ако искаш да изчезна, ще трябва да ми кажеш, но на разбираем език, без ония вървежните. Злобата, това не е нито детско, нито възрастно, просто лошо.
цитирай
4. 313c7r1cn0153 - чекайте чекайте
10.04.2008 11:01
вики на 11, продължаваш с клишетата, говориш без да казваш нищо
пикола хвана идеята и все пак идеята е че мечтите се променят, хората не спират да мечтаят и да се надяват, защото мечтите са извор на живот така да се каже, ако ги няма, го няма и човека... обаче мечтите се променят, момчето като малко мечтае да стане космонавт, а големият пораснал мъж мечта е примерно за спортна кола, някой най накрая ще захапе ли разликата
цитирай
5. 313c7r1cn0153 - еми да де
10.04.2008 12:24
все в един момент се прекършваш и губиш надежда... после или си връщаш надеждата, или ставаш на зеленчук...причината за подобна нещо е ясна...сивото тегаво ежедневието
цитирай
6. 313c7r1cn0153 - kakto vsi4ki ostanali
10.04.2008 12:43
priqteli, smqh, cvetni ve4eri
цитирай
7. viki02 - защо ли личи,
10.04.2008 20:19
че мразим "масата". Като че по-добре е да не се натрапва това отношение към околните. Това себеизтъкване не вдига акциите на никой.
А ако си в преходен период от детство нагоре, аз нямам какво да ти кажа, минавай си по пътя. Аз и не мисля да ти схващам темата, аз чета и мисля свои си неща, явно каквото си мислил тук го няма. Поне не си искал да го кажеш на нас, та да го разберем. Аз нямам намерение да ти влизам в мислите, или ги споделяш, или не. А като вас претенциозна и себевлюбена..........не ми е това посоката. Моето съм постигнала, имам нови търсения, не ми липсват.
Ако искаш да те разбират, говори разбираемо.
цитирай
8. viki02 - и....
10.04.2008 20:23
кой точно ми го казва, говориш без да казваш нищо!!! Я се прочети, направо литературен шедьовър?
Просто разлигавено дете...ша ма извиняваш.
цитирай
9. 313c7r1cn0153 - а така бой бой бой
11.04.2008 10:25
почва да скандира "ПИКОЛА ПИКОЛА" ... *сяда от страни и хапва пуканки докато жените се бият в калта*
п.с. а така стабилна основа трябва за да можеш да обидиш някой, иначе оставаш единствено лай кучка
цитирай
10. viki11 - не дойдох с нападки,
11.04.2008 13:18
получих "посрещане". Отговорих, както искам. Научините изложения не ме влекат в интернет пространството. И съда не ме влече, там вървят.
Защо ме нападат, аз още не знам. Знам само ,че ме намесват, без да е коректно.
Вече нищо не търся, истината е в модерацията, няма да я търся.....засега. Ще й дойде момента сам. Всичко се развива. Все пак, докато не разбера как се влиза в личните ми и се трие, което искат, няма да оставя нещата така. Включвам ви в заподозрени.
Да се правите на интересни, това е, което напада. И не сте интересни, а груби. Вие знаете с какво. Не сте добронамерени, със сигурност. Опит за оригиналничане, ние сме над другите. А аз само колекционирам добри хора, не оригинални. Не нападам преди да са ми дали повод, дори и тогава не винаги.
цитирай
11. viki11 - за умното дете,
11.04.2008 13:22
което знае как да обиди, щото има стабилна основа - автора - няма да коментирам. Това го прави по-разбираемо от другото.
цитирай
12. 313c7r1cn0153 - продължаваш да не казваш...
11.04.2008 13:36
нищо... т.е. продължаваш да си безинтересна... какви лични и какво и триене... някой хаксор ли намеси...
п.с. няма значение кой прав кой крив, важното е джънгър да има
п.п.с. и стига с тия двойни коментари, да не заиграе секирата/дел-а
цитирай
13. 313c7r1cn0153 - айде успокойте се
11.04.2008 14:19
има лични съобщения нали знаете. в началото беше забавно, но вече се превърна в пълен флууд. не ми е кеф да трия, ама ако така продължават да се катерят тия коментари, ша тряя да кисна тука да ви трия мръсотията
edit: a taka samokontrol... del-a mu e maikata
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: 313c7r1cn0153
Категория: Лични дневници
Прочетен: 466430
Постинги: 203
Коментари: 281
Гласове: 429
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930