Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.03.2008 20:23 - ела при мен
Автор: 313c7r1cn0153 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2973 Коментари: 10 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
вън бушува яко буря ,,, както бушава тя в мен , цигарения дим пари в очите ... депресия ли те гони друже ... и мене ме гони депресия май ... днес уредих нова работа ,,, отказах я ... не ме удоволетваряше ... нещо в атмосферата не ми харесваше ... вече едитвам написаното ... колко съм изпаднал ... за колко време според теб мога да го нахакам тоя пост ... всичко е привидно ,,, всичко е фасада ... спри ... стига привидни усмивки и прегръдки ... не те искам , не искам и себе си ... искам само едно .... само тя ... може би се завързах в гадната драма ... трябва ни драма иначе не можем да живеем ... любов ... искам я ,,, да ... нека веднъж фасадата да падне ,,, искам теб мило клонингче ,,, втори човек като теб едва ли ще срещна ,,, единствено ти ме караш да се чувствам жив ,,, да ти го напиша и да ти го пратя тоя пост като смс , не няма да го направя ... няма начин ... наистина няма начин ... днес водих разговор с един непознат арабин ,,, ей просто ей ,,, звънни му и го питай това и това ... окей защо пък да не му се обадя и да направя едно разговорче над многото мили ... не го познавах , той също не ме познаваше ,,, но драмата се чувстваше ... ник кейв е готин ,,, особено това седящо до нея парче ... мерси друже ... смисъл ,,, няма смисъл , има само драма ... здравей ,,, как си ... липсваше ... сълза пада от окото ми ,,, най истинската сълза , която някога съм проплаквал ... не това не е фасада ,,, този път съм истински ,,, това което съм ,,, това което наистина се крие под много пластове грим и социални правила ... майната ви ,,, ще се прибера в бурятя , ще легна и ще се наспа ... а вие ... вие дори не ме интересувате , не ме е грижа какво мислите ,,, не ме е грижа какво искате и желаете ... вие нямате смисъл ... малко поглед назад , малко истинско чувство ... малко топлина ,,, топлина която те загрява целият и те кара да се чувстваш добре ... спи дете ... спи и продължи да си това , което обществото иска да си ... поеми своята роля и я изпълни , имаш желания , имаш други идеи ,,, сори те няма да се осъществят ,,, излизане от клетката няма ... тя е там ,,, не я виждаш ,,, само я усещаш ,,, гадната клетка ... последно парче и отивам да спя ... преди много време не се бях заседявал толкова много ... всичко свършва така , както е започнало ... намиг батка ... поеми си дъх и си пожелай това ,,, пожелай си не нещо от витрината , пожелай си нещо отвъд ,,, пожелай си по-малко фасада ... по-малко грим ... може би заради това не харесвам толкова много грима ,,, хората се прикриват с него и колкото и да изглеждат по-добре , когато грима изчезне , виждаш чернилката , виждаш другото лице ,,, другото лице , което няма нищо общо с това което си гледал преди секунди и защо ... защо ти е да се заблуждаваш така ... не знаеш ли ... не ти и трябва да знаеш ... няма да ти се обадя ,,, няма да говоря с теб ... няма да те видя и по-добре ... защото обстоятелсвата са такива ... знам какво ми е позволено и какво не ... знам до къде свършва клетката и къде започва реалната свобода ... искаш я ... можеш да я усетиш ,,, но не можеш да я стигнеш ... случайно ... нека да е случайно ... случайно всъщност е пролуката в клетката ... момента в които всичко може да е твое и нито за момент не се чуди да се възползваш ,,, рядко се случва това и е време да си ходя ... време е да помириша възглавницата


Тагове:   мен,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - малко трудно се чете.
17.03.2008 20:26
възможно ли е да го пооправиш, като махнеш точките и запетайките?
цитирай
2. assssss - Много е добро.
17.03.2008 20:38
Поздравления!
цитирай
3. анонимен - Отново много яко ме кефиш,
17.03.2008 20:42
привиден непукизъм, полят с голяма доза мисъл...
що не изхвърлиш "защо"-то от главата ,
е да, търсене, но "какво"-то!
течението не е случайност...и става живот
цитирай
4. nikkito - no way man, you're incredible!
17.03.2008 21:27
това все едно аз съм го писала,,,заедно с точките и запетайките:)
поне да знаеш, че има един човек който те разбира, ама напълно!

цитирай
5. 313c7r1cn0153 - mama mu i te4enieto i 4udoto ...
18.03.2008 11:51
1. sorry , no can do ....
2. sq kato go 4eta ne mi haresva,,, no napomnq za 4uvsvoto v4era
3. za6toto otdavna e izhvarleno,,, dori ve4e ne se pitam za6to. dali te4enieto ne e slu4ainost ... i kakva e razlikata mejdu te4enie i oris ?
4. tin tiri mintiri ... here goes nothing
цитирай
6. анонимен - Ха, появил си се, ми здрасти :)))
18.03.2008 18:23
Въпроса по-горе е риторичен,
за мен точно тази дума не ми е уместна...ма на, като не умея да пиша, мълча :РРР
не затова всъщност се включвам отново, и не те лаская,
това което ме грабва, е стила ти на изразяване /не начина на писане като запетайки, точки и т.н./, забожда ме в различните нюанси на основната мисъл ,и го правиш по великолепен начин...нищо общо нямам с лит.творчество... просто ти свалям шапка!
Нямам регистрация, оставам си анонимен :)))
цитирай
7. 313c7r1cn0153 - stia 4etka 4e 6ta
18.03.2008 19:01
ban-na ot blog-a :P ako prodaljava6 taka ... kakto pi6a v parviq post ... tova e predimno za men i strannici
цитирай
8. анонимен - ?
06.04.2008 02:53
Ти ли ги бан-наш.
цитирай
9. acidufo - What da fuck :))))
06.04.2008 23:07
Върна се дейдриййййм... Защо ли защо и ти изпадаш в същото състояние. Кво става незнам. Може би пък е характерно за дейдриймъровците...Всички усещаме нещата по един и същи начин с много малки разлики във времето.Какво ли ще стане ако се съберем на едно място. Ама ако се съберем, тогава няма да искаме да се отделяме. а като не искаме да се отделяме какво ще правят другите хора без нас....Хахахаха. Love, love.....Love....don`t come easeee!!!!
цитирай
10. 313c7r1cn0153 - true
07.04.2008 11:32
birds of feather, flock together...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: 313c7r1cn0153
Категория: Лични дневници
Прочетен: 466415
Постинги: 203
Коментари: 281
Гласове: 429
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930