Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.03.2008 10:47 - мокри кърпи и кецки
Автор: 313c7r1cn0153 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1069 Коментари: 2 Гласове:
0



ей измих ги най накрая тия кецове бяха станали на нищо, ама след едно мокро бърсане и всичко е... чакай да погледна ... е добре де ,,, не е 6, ама пак по-бива от преди ... както и да е ... какво да ти разкажа мило дневниче, очакват ме големи обрати и филми бъдещите седмици, кой знае каква ще я свърша накрая и от къде кой ша ми се усмихне за да оправя положението, искам да осъществя толкова много неща , а имам толкова малко възможности ... добре де тва ся да не го приемеш по някакъв грешен начин, ша взема да се вържа на тия глупости дето ги говориш и тогава ... тогава шати се сърдя ... горе главата... слушай фроузън на мадона и се лекувай от неуспехите ... иначе за останалото ,,, изминаха няколко дена и един по специален ... един ден в който бях разпознат в който ми сваляха толкова много звезди , че още малко и щях да се помисля за дъ чоузън лан... лан не като като лан-кабел , а като едно #намиг# ... та така... аз лично не мога да кажа колко добре се представих , но ако не друго то поне ми беше забавно ,,, говорих както си исках, правих каквото исках, беше рано сутрин и всички бяха изпозаспали, но въпреки всичко колкото и аз да бях също крайно умрял рано сутрин , успях някак да се вдигна ... посмях се , посвърших всичко по моя си начин ... важното е че на всички им беше забавно и въпреки цялото представяне , което беше някак странно ,,, се хареса ... трябва да обмисля започване на работа с много презентации, ако и там успявам да се справям така и да ме четкат след това ... бързата ми кариера е в кърпа вързана ... кариерист ... хеллоу , къде отиваш ти може би .... може би наистина трябва да сменя работата и да се занимавам с това в което съм добър ... хаха това звучи логично нали , е да ама денят не е логичен , колкото и да ми се иска ... слънцето те пече и студения вятър едновременно те блъска в лицето,,, така е то всеки ден ... не може само слънце или само вятър , едното все е повече от другото , но не може да имаш само едното , колкото и да ти се ще ... намигване от мен , намигване от теб ... да я свършваме тая работа и да си ходим ... писна ми слънчоглед късно вечер с филм ,,, предпочитам работа късно вечер с кола и цигара ... работа , работа , няма ли друг начин ... все си мисля че има ... но ми се изплъзва нишката ... изплъзва ми се желанието може би , изплъзва ми се всичко това което святка и изгасва , там някъде в нощта ... ооо момче спри помисли , не се тъжи , ти си там , аз съм тук ,,, малко помисли и се спри , не бързай , решението е някъде там , отговора вече е пратен по пощата , няма да е нужно дълго време докато пристигне , пртосто стой там и не мърдай , не мърдай от мястото си и всичко ще е наред, така както винаги си искал да бъде , бе з проблеми блез увъртания , без каквито и да е схеми , не ти харесва , на мен не ми пука , малко повече непукизъм и малко повече лудост и светътъ е твой , колкото и да не ти се иска , а то може би ти се иска , или да ,,, или не ... нищо не разбираш , няма и нужда ... спри , помисли, реши... а после не прави нищо ... парадокс , абсурд , добре дошъл в моя свят ... и побързай да си тръгнеш , защото тук няма да ти хареса ...и последно да се похваля , цяла седмица съм на сух режим ,,, време е това да се промени ... &намиг&


Тагове:   мокри,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Тези измити кецове май намигват на
15.03.2008 11:58
кефещото случване...да те, то ти е ясно, че и без фактори ставането си става, стига да го усетиш в мига и то на нивото му
цитирай
2. 313c7r1cn0153 - kefi6 me 6ti zvanna :P
15.03.2008 13:35
e da ama za da stane trqqt mnoo faktori ... ina4e da ... ulovi miga , dori i prividno v nego da nqma ni6to koi znae kakvo
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: 313c7r1cn0153
Категория: Лични дневници
Прочетен: 465158
Постинги: 203
Коментари: 281
Гласове: 429
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031