Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.03.2008 15:55 - тин-тири-минтири
Автор: 313c7r1cn0153 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 652 Коментари: 0 Гласове:
0



-йоу как си
-как да съм
-абе кажи ко стаа , как я караш
-какво толкова очакваш да ти кажа
-абе аре бе , бъди малко по енергичен, горе главата
-мързи ме, не ме занимавай
-как ша те мързи, имаш да свършиш куп неща
-мързи ме ти казвам
-ауе стига се прави, трябва да изкопаеш малко инфо, да направиш малко домашно
-мързи ме, ша пуша цял ден и нищо няма да върша
-няма да пушиш, не виждаш ли че само това правиш
-няма пък, ша пуша
-абе я не ми говори така да не те изкарам отвън
-ти ли ша ма изкараш отвън бе 
-аре е... мръдни малко, свърши нещо
-няма, тъпо ми е, гадно ми е, и няма нищо за правене което още повече влошава нещата
-как ша няма какво да правиш, има разлика между нежеланието и липсата на занимание
-добре де,,, нямам желание, айде от мен да мине
-е какво толкова голям праз, айде раздвижи се малко и всичко ша си дойде на мястото
-не ми се движи, нищо не ми се прави, пролетна умора и това е 
-мрънкало вдигай се и свърши нещо, щото ша стане лошо
-не ме интересува 
-абе ей непукист, стига си с еправил на интересен и си вдигни гъза веднага
-няма
-тебе само бой ша те оправи, много бой ... какво пак си недоволен, какво толкова искаш
-не искам нищо кой знае какво, искам само един миг
-е ся ша ми минеш с тоя номер ли... миг ми искал,,, такъв миг щи дам че ...
-стига вика, не се прави на интересен,,, следващата седмица ша се раздвижа, тая почивам... никъде няма да ходя и нищо няма да свърша... мързи ме бе човек
-хммм, нямаш оправия... ама никаква оправия нямаш, мрънкало такова,,, 
-просто съм уморен, това е
-неска спа до късно, как така си пак уморен
-не знам, ти ми кажи
-айде ща водя на разходка, искаш ли, може да те освежи
-на разходка не ми се ходи,,, предпочитам да си седя тук и да не правя нищо
-ама ако ти предложа ден самота, веднага ша приемеш нали
-мда определено, ша приема... имам огромна нужда да остана сам със себе си... някъде, където няма никой
-може би това ще те излекува
-може би
-добре а иначе няма ли някакъв начин да се дигнеш без повече мрънкане
-ша се дигна, нямам друг избор, ей ся ша дръпна една цигара, после и домашното ша си напиша и всичко останало ша свърша... но не в това е въпроса... имам нужда от дозата ми самота... ДАЙ МИ Я
-съжалявам не мога
-ДАЙ МИ Я, ПРОКЛЕТ ДА СИ
-съжалявам съжалявам съжалявам
-майната ти, и ти си като останалите
-някой ден всичко ще е наред и ще имаш тази самота
-някой ден



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: 313c7r1cn0153
Категория: Лични дневници
Прочетен: 466909
Постинги: 203
Коментари: 281
Гласове: 429
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930