Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.01.2008 17:50 - ходи се гръмни, умри
Автор: 313c7r1cn0153 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 588 Коментари: 0 Гласове:
0



шшш алоу дневниче ... знаеш ли какво ... искарах няколко интересни дни , опитах поредната доза различна реалност ... всеки път , когато видя как живеят различните хора , ми се струпва нещо отгоре ... заобиколил съм се с приятели и познати , които са много напред с материала и материалното ... всеки човек изпитва завист , аз също я изпитвам от време на време , но после като се замисля , виждам , че хората около мен са такива ,,, начина на живот на всеки е различен и има много хора , които живеят по съвсем различен начин ... мисля че няма какво да увъртам ... не съм доволен от моя начин на живот ... търся собственото място , където да мога да се разбива , да си пуша спокойно и да бича айляк без много шум и гюрултия ... самотата до известна степен убива , но май аз предпочитам да съм мъртъв ... заради и толкова много предпочитам самотата ... предпочитам да бъда сам със себе си , колкото може повече ... предпочитам да имам свободно време , да имам възможност да троша пари , когато ми се прииска и да ми е до някаква степен добре ... всеки цели това ,,, но при мен нещата някак са винаги като една снимка с обърнати цветове , приличаща на нещо много по различно от това което всъщност е ... трябвало на някой любов ... не мерси ... трябва секс от време на време да си задоволяваш нуждите и тва е ... друго не ти трябва брат ... в главата ми виждам сънища ... сънища и видения , които ме топлят ... карат ме да се чувствам добре , но в момента в който осъзная , че подобно нещо никога не може да се случи ,,, чашата пада на земята ... чашата пада на земята и се разпърсква във всички посоки и те кара да се загелдаш в парченцата стъкло тъсерещи своето място ... търсещи своето място някъде там на пода ... малки и финни ,,, на една крачка от пълната разруха ...пробвай да забравиш , пробвай да разбереш че нещата не могат да се получат и че е по-добре това за което мечтаеш да не се получава , защото ако това се случи с много напъни , накрая ще останеш с една горчилка в устата ... горчилка , която ще те утрови ... мило дневниче ... в главата ми всичко изглежда толкова хубаво , но в реалност предполагам нищо няма да се получи ... развоя на нещата е достатъчно доказателсво ... брат знаеш ли какво ... трябва да седна и да се разкрия напълно ,,, да си кажа всичко така какво го чувствам и после да се застрелям ... клюките не ми допадат , да рано или късно биват създадени или пък измислени или пък и аз не знам какво ... не ме съди , защото не знаеш нищо за мен ... както аз не знам нищо за теб ... това може би е ултимативно ... се опитвай да лепиш етикети , когато не познаваш човека насреща ти , колкото и време да си изкарал с него ... и остана ли нещо друго за казване ... цигарата ме чака ,,, гледа ме щастливо и ме прикотква ... намига ми и се опитва да направи всичко на майтап , но всъщност знам , че



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: 313c7r1cn0153
Категория: Лични дневници
Прочетен: 466894
Постинги: 203
Коментари: 281
Гласове: 429
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930