Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.01.2008 12:30 - интернет амплоато , минаващият рейс и още нещо
Автор: 313c7r1cn0153 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 599 Коментари: 0 Гласове:
0



вчера се спрях за секунда ... спрях се и разбрах , че от веднъж годините ми се струпаха на главата и почувствах тегавоста на възрастта си ... времето минава , годините за купон също ... опитвам да направя всичко възможно за да съм в крак с хората около мен ... вече ми тежи времето ... някъде бях чел или видял ... че колкото повече живееш , толкова повече тъга се трупа върху теб ... тъгата и радостта ръка за ръка , но сега помня само тъгата ... радоста е някъде там просветваща и напомняща за себе си , че я е имало ... може би ми трябва един хубав филм като 24 грама примерно ... този филм винаги ми е влизал под кожата , когато го засека или когато гледам трейлъра ... това е един от малкото филми , които държи в себе си много повече от самия трейлър ... в момента в който го видях се асоциирах с главният герой ,,, ставащ рано сутрин , кашлящ , хрипащ с единствена цел да запали забраненото ... поредната цигара ... до известна степен приличам на него днес ... дори правя като него ... заебавам всичко и нося нещастие на хората около мен ... може би защото знам че скоро времето ще изтече между пръстите ми и няма да остане кога да опитвам да карам по 24 часа на крак и да се разбивам по какъвто и да е начин ... времето тече ... времето тече и не прощава ... плача , умирам , моля се обичай ме ... обичам те , обичам те , моля те обичай ... моля те не ме напускай ... на колене те моля ... на колене ... на колене ... те умолявам ... на колене ... тази песен ми е влязла под кожата ... колкото и изкуствена тъга , все пак това е моя начин тия дни ... да се опитам да се върна на 24-те грама ... 24 грама , също като 24 часа ... 24 часа живот равни ли са на 24 години ... може би ... за 24 часа може да се случат толкова неша , които не са случвали за 24 години ... дори може би за цял живот ... но ти все пак продължаваш ... опитваш се да захапеш всичко това което ти се дава , всичко това което ти се случва . всичко това което те кара да се чувстваш жив ... да сънуваш , да бъдеш себе си , да бъдеш този който трябва ... да слушаш клюките ... да намериш едно ново , по-добро място ... и отново звучи тая песен ... пусни си я , и ме разбери ... 


http://youtube.com/watch?v=Mw67ef-XpTk&feature=related




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: 313c7r1cn0153
Категория: Лични дневници
Прочетен: 466421
Постинги: 203
Коментари: 281
Гласове: 429
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930