Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.01.2008 18:11 - но живея най вече в главата си
Автор: 313c7r1cn0153 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1678 Коментари: 0 Гласове:
0



мда ... истината такава каквато е ... аз съм дей/найтдриимър ... минавам покраи вратата ти , от години те няма ,,, изчезна някъде ... намери по-добро място и ми липсваш ,,, като дъжда липсва на пустинята ... мда това съм аз , едно малко дете , за което никой не дава 5 пари , едно дете , което иска малко от малко симпатия , и когато тя му бъде дадена , целият му свят става един розов слон ... ти ми даде тази симпатия ,,, ти ме накара да променя нещата , да направя една голяма крачка в страни , повличайки със себе си , някой ... някой който винаги е бил до мен и се е опитвал да ми е добре , но някой , който винаги ме мъчеше ... предполагам , че така нещата са по-добре ... някак по елементарни ... трябва да остана сам , да остана сам за дълго време и да се надявам , че обстоятелствата няма да ми изиграят лоша шега и да запратят до синьото небе , а после да ме заровят под земята ... знаеш ли ... няма много за казване ,,, не искам да споменавам много , не искам да бъда разбиран , искам единствено малко подкрепа и малко упора , защото сам , сам мога да кретам , но всичко , всичко е някак безмисленно ... всеки има дни в които мрази целият свят , но аз мразя целият свят вече толкова дълго време ... мога да се отпусна да разбия традицията , да осъмна в едно ново искрящо аз и да помъкна със себе си много хора в грешната посока , но защо ... знаеш ли имам възможност да ти обърна много внимание да бъда с теб , дори може би да се получи нещо някак , но защо ... мислиш ли че мога да бъда истински щастлив ... за да бъда истински щастлив ми трябва повече пари отколкото света притежава ... разбираш ли парадокса ... прадокса в ежедневието , в подминаващите хора , в птиците търсещи храна по земята , в дядото който разхвърля хляб за ги нахрани ... честно заеби


Тагове:   най,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: 313c7r1cn0153
Категория: Лични дневници
Прочетен: 464883
Постинги: 203
Коментари: 281
Гласове: 429
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031