Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.01.2008 17:16 - шума на града, а аз, аз съм някъде другаде
Автор: 313c7r1cn0153 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 587 Коментари: 0 Гласове:
0



тупак амур шакур бейби ;) . къв ти е номера мила ,,, искаш ли да си поиграем малко а ? заеби , забрави ... тези видях сънят си в един друг отенък ... в един черен цвят ... седя на плажа , на стара дървена пейка , цялата е обсипана с различни тагове и на много места е ощърбена , белезите на времето ... пред е плажа и морето ... цигарата догаря с ръката ми ... дърпам силно и се взирам в хоризота , морето е изпълнено с петролни петна , а черните птици вървят по него и се опитват да набарат някоя друга умряла хавичка ,,, крилата им са целите в нефт ,,, черни като морето ... продължавам да ме гледат , а аз нагъвам цигарата ... около мен е мрачно и тъмно ... спомняш ли си сайлънт хилл 2 как почва ... нещо подобно си представи ... безметежноста ме преследва ...
и все пак душице как ти е номера наистина ... искаш ли малко да се отскубнем от всекидневието и да се размажем ... дори няма нужда да те водя в скъп хотел ... просто искам да си до мен ... това би ми било напълно достатъчно ... странно нали ... да искаш единствено близост , без никакви физически упражнения ... и това е нещото , което ми харесва най-много ... и все пак морето е пред мен ... плиска се мръсно и гадно , мен е асфалтовият път ... по който не минава нито една кола ... правя крачка напред ... цигарата в пясъка догаря ... птиците се разхвърчат във всички посоки ... а аз потъвам в гадно черно нефтено море




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: 313c7r1cn0153
Категория: Лични дневници
Прочетен: 466890
Постинги: 203
Коментари: 281
Гласове: 429
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930