Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.01.2008 10:46 - всичко заради една жена ... вечерта мамка му , вечерта
Автор: 313c7r1cn0153 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1971 Коментари: 0 Гласове:
0



работата , ритъма и алкохола в кръвта ... много алкохол в кръвта ... ама наистина много ... нямаш си идея колко много ... е добре де може да не е толкова много ... не е важен алкохола , важна е тя , стояща там примамваща те не по гадния прилъстяващ начин, а с нещо съвсем различно ,,, добре вече вярвам че съм влюбен , влюбен съм наистина истински за първи в живота ... влюбен до уши , толкова много влюбен че бих дал света си за теб ... а ти стоиш там някак , флиртуваш с мен , но аз ... аз съм един човек , който някак не е свикнал на такива работи , не е свикнал да му е хубаво , защото няма да обяснявам , но сега ми е наистина хубаво , сега целият свят е един розов слон заради теб , колкото и да знам че този живот нещата и да искам не могат да се получат ми е хубаво , хубаво ми е заради момента , заради омаяността , заради пълният айляк и пълното спокойствие , заради пълното освобождение , не е заради алкохола , алкохола само спомага напълно да го осъзная по добре ... но не е истина колко неща се случиха за 12 часа и как се почувствах жив , почувствах се жив с ранното ставане , с непредвидимите проблеми рано рано ... с това как се става и се оправя човек за 10 минути и отива на прима виста да изпълнява важни задачи и вони алкохол на хората , от които зависи всичко ,,, това е прима вистата , шкодата , която прилича на полу ;) и прочие мементота , като се замисля това е може би пропадане , може би е свободен полет ,,, но каквото и да е за момента е хубаво , а после , после ще си троша главата по калдъръмите ,,, вчера за пореден път за взаимотношенията между момче и момиче , обяснението "сложно" ... урааааа не съм единствен ,,, моето положение в това отношение е толкова надълбоко в тинята , че няма до къде ,а тя седи там , седи там и всичко в нея ме радва , и някак не вярвам че е възможно да съществува толкова перфектен човек като за теб ,,, лика прилика , акъл бол , същият живот като твоя , същите проблеми като твоите , същият човек , който си ти и наистина това не е за вярване ... как може да съм толкова затънал ,,, въртящ едно , мислещ за друго ... аз наистина съм ужасен човек ,,, аз съм хммм това което ми се иска да бъда и все пак сега като виждам какво мога да бъда и чувствам и целият ми свят се превръща в една разрушена вселена с лъч светлина някъде там ,,, а надеждата всъщност не съществува , тя е просто там за да може да продължиш напред и че може да оправиш всичко ... но това е една лъжа ... искаш ли да ти кажа универсалната истина ... универсалната истина е че нищо не става така както искаш да стане ... и ако в един момент просветне светлинка , то тогава възползвай се от нея до край и не вярвай че това може да се повтори , това е просто гювеча , който са ти оставали , приеми всичко и не оствай нищо , а после , после това нещо повече няма да се повтори ... започвам да намразва реализма ,,, но за сметка на това започвам да обичам все повече и повече алкохола или не ;


Тагове:   МУ,   Мамка,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: 313c7r1cn0153
Категория: Лични дневници
Прочетен: 467062
Постинги: 203
Коментари: 281
Гласове: 429
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930