Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.11.2007 11:06 - ти такъв какъвто не си или по скоро такъв какъвто си
Автор: 313c7r1cn0153 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 651 Коментари: 0 Гласове:
0



чеки ся ... забави ход ... забави дишането ... забави ход ... забави всичко ... ти ... ти се опитваш да бъдеш такъв какъвто би бил най удобен за създадената ситуация и все пак нещата излизат извън контрол , но пък от друга страна , нещата не могат да се случат по по-добър начин ,,, дори напротив развоя на събитията е в твоя полза и не може какво повече да искат ,,, осъзнай го , приеми го и ще бъдеш щастлив ... или поне малко от малко щастлив ... пък аз искам да се оплача ... писна ми всяка сутрин песните , които звучат по радио да ме поучават , дори направо да си ми казват какво трябва да направя ... има нещо странно в сутрешната музика , на която попадам ... все едно е писана специално за мен ... може би и заради предпочитам да пускам радиото , отколкото запазените тракове , понеже те са ми познати , а аз искам нещо да ме изненада и така превъртайки на по-добрата станция/музика , попадам на това което ми тежи на сърце , не знам има няква врътка , каква не знам , но нещо не е наред ... ха , е бати паранойка дет съм ... иначе каквто да ти кажа "мило дневниче" времето върви и не чака никой ... или по-скоро времето е спряло и ние си мислим че то върви ... може би ще е хубаво да скокна тук там и да сменя пейзажа , но това няма да трае кой знае колко , може да пробвам да постигна това , което ми се върти в главата от известно време ... а да хората , дето ги мързи , ги мързи и тва е ... такива кашета и скатавки дето се правят на луди са лоша работа ... тоест никва работа да бъдем по точни ... а вън вали и ми е скучно и цигарите свършиха и газта и тя е на превършване и ... тва прозвуча като от някой филм след световен катарзис , атомна зима и прочие ... атомна зимна ... тва винаги съм си мислил че е мноо готино ,,, останките от света се движат във въздуха все едно се сепе снях , но не се сипе сняг , а земята плаче ... еххххх при първа възможност ша мина през припят ... представяш ли си цял град , утихнал замрял , без да се чува нито един звук ... аз ти казвам след 500 години като отмине радиацията отивам в припят и ша си заживея "спокоен" живот там ... пък ако не стане ... ша трябва да се задоволявам с виртуални удоволствия от рода на сталкер ... леле ква объркана схема стана


Тагове:   какъвто,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: 313c7r1cn0153
Категория: Лични дневници
Прочетен: 466922
Постинги: 203
Коментари: 281
Гласове: 429
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930