Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.11.2007 18:41 - някво дразнещо такова
Автор: 313c7r1cn0153 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 468 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 08.11.2007 18:58


абе ти на къде отиваш ... какво оставаш зад себе си ... какво стой пред теб ... какво смяташ за пейзажа за сцената , за ежедневието , за мигащия чат клиент и звънящият телефон ... не те ли дразни вече всичко това ? не ти ли се иска да скочиш , да скочиш и с един замах да промениш всичко , не ти ли се иска всичко да се превърне в нещо , което не си изпитвал или нещо което поне малко от малко да те спре там , да те закове на място и да се спреш за секунда , за стотна , за едното късче бяла светлина и отдих , за единия слънчев лъч , заради едното усамотение , заради едното докосване , нужно ли ми е това докосване или само се замозалуждавам ... самозаблуждавам се естествено ... къде ми ти с тия ласки вопли и прочие мизерия ... на мен не ми требе такова нещо , трябва ми чук , ей тва ми трябва ... неговата кожица , изклювам се и край , дърпаш шалтера , автопилота е ежедневния пилотаж между калта и диаманта ... може би ... какво може би ... водя диалог между самия себе си и колкото и да знам или поне да си мисля че знам кой крив и кой прав , въпреки всичко цепа по някакъв си мой път , който си мисли , че е мноо куул и нуикъде другаде не може да се види ... е да , ама не ,,, нещата всъщност не са такива ... аз съм само поредния мухлзо мислещ се за мноо умен ... какво всъщност е да си умен , не сме ли всички малко или много умни , това не е нищо ново под слънцето , просто поредното исмукване на пръстите ... заеби , фани , гепи , заеби и стоп ... стоп машини ,,, спрете се и погледнете , погледнете там където никъде преди не сте виждали ... е тва е бати проповедта дето дръпнах , може би е време да се ориентирам към нова кариера ... кариера ,,, каква ми ти кариера е бг ,,, бг повечето неща са пълен шит ,,, дори градът който не спи е пълен шит ,,, нощта е страшна изпълнена с мирис на пот и поредната стоплена лъжичка , която грее , грее и те спасява ... дали наистина те спасява или още повече те замотва ... не знам и не ми се ще да знам ,,, може би нещо друго ... може би наистина ми трябва ласка , трябва ми едно ново начало , един нов замах който да ме завърти на 360 да забравя къде се намирам и после отново да ме врътне на 180 и нещата да придобият друга гледна точка ... 
а можеше да е ... и аз не знам какво много по нещо си ... забрави ... изчезвай




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: 313c7r1cn0153
Категория: Лични дневници
Прочетен: 467011
Постинги: 203
Коментари: 281
Гласове: 429
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930