Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.10.2007 11:01 - сутрешната цигара и атеншън курвите
Автор: 313c7r1cn0153 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1124 Коментари: 2 Гласове:
0



неска отново засякох едно момиче , което най вероятно има психични отклонения... преди пак съм я засичал докато ходих да пазарувам ... сега един приятел ми обяснява как бил луд и прочие ... та идеята беше друга ... мислих си колко много тъга има по тоя свят ,,, ама тва е пълно клише , на всеки му е ясно че нищо не е равно , че никой няма това което иска да има , това е стара истина ,,, и докато това ми се въртеше в главата си мислих за голямата драма на хората и как всеки колкото и пари да има или колко и добре да е , все нещо не е наред ,,, познавам типични богати семейства с къща и няколко коли и въпреки , че тия хора имат всичко , което аз никога няма да имам са до известна степен по зле от мен с толкова големи драми , че просто не е за разправяне ... засичал и други пак типични улегнали хора , на който уж всичко има излгежда наред , ама децата им са курветини или наркомани ... въобще нищо не е толкова добре колкото изглежда на външен вид, поредното клише ... не че и моето положение мирише на рози де, вчера пак бясно изтрещях вкъщи и ми кипна стабилно ... тряя да спра цигарите определено , като не пуша няколко часа , изтрещявам ... а може би проблема не е в цигарите ... преди чашата ми не преливаше толкова бързо ... кой знае ... може да са цигарите или пък възраста или пък проблемите ... некса пак станах рано рано и 5 часа се въртях , докато не реших че все пак трябва да мина през тоалетната ... пфууу мноо е студено в тоя апартамент ... 
та мисълта ми беше друга ... колко много хора правят от малкото тъга , голям слон ... да има много тъга на тоя свят , но колкото и да се раздува и да се показва на хората , това няма да промени нищо , само хората , който я дават на показ се мислят за мноо готини и си търсят внимание посредством тъгата на другите ... а пък патките и патоците дето пък си търсят вниманието , като показват колко са юбер и дупер , могат да се застрелят ... 
абе нещо друго ми се въртеше в главата за тоя пост , ама нещата отново излязаха от контрол ... брейнсторминга е готина работа , ама не може да я контролираш ... и като стана дума за бреинсторминг ,,, това ми напомня за една позната , която ми мрънкаше едно време как с думите на англииски съм си мисли , че съм показвал кой знае какъв интелект ,,, еми не , не е баш така ... едно е да се самоизтъкваш пред масата (която го приема за нещо кой знае какво , защото не го разбира) по вестници или медия с подобни чуждици , друго е да пускаш по някоя такава чуждица на затворен кръг от хора , за които знаеш , че знаят за какво става дума и така най бързо ще те разберат ... абе напълно се отвеях ... и чатклиента пак мига ... пфууу сега пак ша ми повтарят колко са луди и колко ме обичат ... писна ми брат ,,, писна ми



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. viki02 - полудяла съм от любов
04.05.2008 20:36
луда съм, луда съм.....
за онуй, че изтрещяваш.....от проблемите е.....всяка година повече стават. Трябва релакс, релакс, релакс....нон стоп. Йога, мога, тога, бога...
цитирай
2. анонимен - electric
20.01.2009 00:25
kolko o6te tvoi komentari 6a namerq po zabravenite arhivi :)... po dobre kasno ot kolkoto nikoga
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: 313c7r1cn0153
Категория: Лични дневници
Прочетен: 466959
Постинги: 203
Коментари: 281
Гласове: 429
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930