Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.10.2007 15:16 - ти
Автор: 313c7r1cn0153 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 596 Коментари: 0 Гласове:
0



този пост имаше много начални думи, имаше много начални заглавия, имаше много начини да бъде направен , но чак сега в забързаната атмосфера между телефонно обаждане и имейлиране октрих пролуката и това, което искам да кажа.
ти, да ти същата. ти си като мен, мислиш като мен, пишеш като мен, държиш се като мен, ти си моето аз в една друга реалност ... 
пауза , минимализиране ... стоп ... 
знаеш ли, ти си тази, която ме накара да потръпна и да се чувствам добре и да мисля за теб цяла седмица, ти си тази, която може би за първи път истински харесах/обикнах без кой знае какво насилване или търсене на подобно нещо. просто ей така, както трябва да бъде, от една усмивка от една дума, от едното нищо. беше хубаво докато танцувахме там в нощта , приплетени един в друг, страхуващи се да се сближим още повече, да се награбим и да забравим за хората около нас, да забравим за обстоятелсвата, за другите... пауза стоп ... чеки чеки , пауза . 
и може би така беше по-добре, защото е хубаво да знаеш къде да спреш . къде да сложиш паузата и да останеш само с хубавото усещане без допълнителните усложнения ... без да трябва да се мислят отново схеми и да се създават грижи ... стига грижи заеби грижите ... 
но знаеш ли , наистина ми беше добре докато бяхме там в нощта обикалящи безцелно и просто бъдещи заедно без каквито и да е обяснения или признания , знаещи че това е така , но въпреки всичко биещи спирачка , заради и аз не знам какво ... може би заради страха, може би заради другия/другата ... това е серия от поредната пурториканска драма ... мда има нещо такова ... 
абе знаеш ли кво , важното е да не ти пука , не не сериозно , важното е да заебаваш квото трябва и да го караш напред , пък квото стане . обстоятелствата не са там , просто ей така за спорта , обсоятелсвата са това което създават целият ти свят и в момента в който почнеш да можеш да ги пренагласяш по собствена воля , си станал господар на живота си и абсолютен свободен човек .
не , не мисля да си оставям вратички , всичко ша бъде яко шпакловано , циментирано , там някъде на дъното на мрежата . пък ти седи и си мисли кво ти е в главата ... 
ти , знаеш ли че може наистина нещо можеше да се получи ... в един друг свят , в едно друго време




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: 313c7r1cn0153
Категория: Лични дневници
Прочетен: 466413
Постинги: 203
Коментари: 281
Гласове: 429
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930